Artėjančią „Mados infekciją“ fiksuos „Fashion TV“

1/1

Mano stilius

2012-02-23 14:03

Artėjančią „Mados infekciją“ fiksuos „Fashion TV“

Teksto dydis:

Tryliktasis festivalis „Mados infekcija“ įvyks kovo 22–24 dieną Šiuolaikinio meno centre (ŠMC) Vilniuje. Išskirtiniai šios „Mados infekcijos“ bruožai – skandinaviško stiliaus programa „Nordic Look“ ir dalyvaujančių dizainerių dėmesys vyriškai madai.

Šį pavasarį „Mados infekcijoje“ Lietuvą atstovaus Egidijus Sidaras, Diana Paukštytė, Ramunė Strazdaitė, Diana Kuzmickaitė ir Aušra Urbanavičiūtė, Kristina Kruopienytė, Lina Gudanavičiūtė, Ieva Daugirdaitė („Injekcija“), dizainerių duetas „Tribe“ („Injekcija), Laura Dailidėnienė, Jurgita Januškevičiūtė, „D.EFECT“ (Eglė Žiemytė) ir Sandra Straukaitė.

Lietuvių dizainerių gretas papildys šiuo metu užsienyje kuriančios Eglė Čekanavičiūtė ir Kristina Vikøren.

Festivalyje taip pat dalyvaus mados namai iš užsienio „Jean//Phillip“ (Danija), „Pirosmani“ (Sankt Peterburgas, Rusija), „C/Bruerberg“ (Norvegija), „Josefinstrid“ (Švedija) ir „Ivana Helsinki“ (Suomija). Prie svečių prisijungs praėjusių metų „Injekcijos“ nugalėtojas Hansas Schwarzas (Estija).

Iš viso per tris festivalio dienas bus parodyta 21 kolekcija.

Skandinaviškos estetikos invazija

Šiemet „Mados infekcija“ pirmą kartą Lietuvoje pristatys Šiaurės ministrų tarybos biuro inicijuotą programą „Nordic Look“. Ši programa siekia supažindinti su Šiaurės šalių dizainu ir inovacijomis. „Nordic Look“ projektai jau vyko Sankt Peterburge, Taline ir Rygoje. Skandinaviška estetika pasižyminčias kolekcijas pristatys į festivalį atvykstantys užsienio dizaineriai.

„Šiaurės šalių mada ir dizainas šiuo metu visame pasaulyje susilaukia itin didelio susidomėjimo. Nenuostabu, kad ir mūsų dizainerių žvilgsniai vis dažniau krypsta į Skandinaviją. „Mados infekcija“ bus gera proga pasižiūrėti, kaip lietuviška mada atrodo šiaurietiško dizaino kontekste“, – sako festivalio idėjos autorė, dizainerė Sandra Straukaitė.

Skandinavijos dizainerių kuriami drabužiai pasižymi minimalistine estetika ir itin aukšta kokybe. Šias drabužių savybes itin akcentuoja „Jean//Phillip“ mados namų dizaineris Jeanas Phillipas, kreipiantis didelį dėmesį į mažas drabužių detales. Tarsi antrindama jam, Josefin Strid iš Švedijos deklaruoja kurianti drabužius taip, kad jie būtų nešiojami kuo daugiau sezonų. Minimalistinė estetika persmelkia šių abiejų dizainerių kolekcijas nuo naudojamų medžiagų, kirpimo ir siuvimo technikos iki drabužių siluetų.

„C/Bruerberg“ dizainerę Camillą Bruerberg ir „Ivana Helsinki“ vadovę Paolą Ivaną Suhonen vienija bendra aistra mezginiams, jų santykiui su dėvėtojo kūnu. „C/Bruerberg“ stori, šviesių atspalvių, nostalgija alsuojantys drabužiai vyrams meta iššūkį pačiai vyriškumo sampratai. „Ivana Helsinki“ mezginiai moterims ir kiti dizaino gaminiai turi skambų gerbėjų ratą – jais žavisi manekenė Helena Christensen, aktorė Juliette Lewis, dainininkė Beth Ditto ir kt.

„Pirosmani“ mados namų dizainerė Jevgenija Malygina pasižymi įdomiais meniniais eksperimentais, nepaisančiais nusistovėjusių taisyklių. Tradicinį kolekcijos pristatymą ji paverčia mados performansu, o modelius – meno objektais. Tuo pačiu jos kūryboje galima užčiuopti šiaurietiško minimalizmo pėdsakus, ypač spalvų paletėje: dizainerė ketina pristatyti kolekciją, kurioje dominuoja juoda spalva.

„Vyrišką“ festivalį fiksuos „Fashion TV“

„Mados infekcijos“ organizatoriai šiemet turi ypatingą progą pasidžiaugti augančiu festivalio populiarumu. Pirmą kartą specialiai į „Mados infekciją“ atvyksta madai skirto kanalo „Fashion TV“ atstovai, kurie fiksuos visas renginio akimirkas. Į festivalio programą taip pat įtrauktas „Fashion TV“ kolekcijos „I Love Fashion“ pristatymas.

„Prieš dešimt metų su Sandra pasvajodavome apie tai, kaip būtų smagu sulaukti „Fashion TV“ dėmesio. Taip ilgai rengiame festivalį, kad šią svajonę pamiršome. Buvo labai netikėta, kai patys kanalo atstovai mus susirado ir pareiškė norą atvykti. Tai išties svarbu „Mados infekcijai“ ir visiems joje dalyvaujantiems dizaineriams, kurių darbus galės išvysti daugybė žiūrovų visame pasaulyje“, – sako „Mados infekcijos“ prodiuserė Renata Mikailionytė.

„Įdomus sutapimas yra tai, kad moterų mylimas kanalas atvyksta į „Mados infekciją“, kurią drąsiai galime vadinti vyriška. Beveik pusė kolekcijų, kurios bus parodytos šioje „Mados infekcijoje“, yra skirtos vyrams. Labai tuo džiaugiuosi, nes dabar vyriška mada yra labai inovatyvi ir konkuruojanti su moterų“, – teigia Sandra Straukaitė.

Kiti festivalio renginiai

Kovą iki „Mados infekcijos“ įvyks dar du didelio dėmesio sulaukiantys festivalio renginiai.

Kovo 10 dieną prekybos ir laisvalaikio centre „Panorama“ įvyks vieša modelių atranka „Infekcijos kastingas“. Kaip jau tapo įprasta, jame kviečiami dalyvauti ir profesionalūs modeliai, ir žingsniavimo podiumu patirties neturintys jaunuoliai. „Infekcijos kastingas“ yra didžiausia modelių atranka Lietuvoje, kuriome dalyvauja keli šimtai modelių.

Taip pat „Panoramoje“ vykstanti „Grožio infekcija“ šiemet pirmą kartą išsiplės iki dviejų dienų renginio. Dar gausesnis „Mados infekcijos“ užkulisiuose dirbantis profesionalų būrys teiks nemokamas makiažo ir stiliaus konsultacijas, bus pristatomos „Injekcijos“ nugalėtojų kolekcijos, veiks fotografijos studija. „Grožio infekcija“ šurmuliuos kovo 16-17 d.

Tryliktasis festivalis „Mados infekcija“ įvyks kovo 22–24 dieną Šiuolaikinio meno centre (ŠMC) Vilniuje. Išskirtiniai šios „Mados infekcijos“ bruožai – skandinaviško stiliaus programa „Nordic Look“ ir dalyvaujančių dizainerių dėmesys vyriškai madai.

Šį pavasarį „Mados infekcijoje“ Lietuvą atstovaus Egidijus Sidaras, Diana Paukštytė, Ramunė Strazdaitė, Diana Kuzmickaitė ir Aušra Urbanavičiūtė, Kristina Kruopienytė, Lina Gudanavičiūtė, Ieva Daugirdaitė („Injekcija“), dizainerių duetas „Tribe“ („Injekcija), Laura Dailidėnienė, Jurgita Januškevičiūtė, „D.EFECT“ (Eglė Žiemytė) ir Sandra Straukaitė.

Lietuvių dizainerių gretas papildys šiuo metu užsienyje kuriančios Eglė Čekanavičiūtė ir Kristina Vikøren.

Festivalyje taip pat dalyvaus mados namai iš užsienio „Jean//Phillip“ (Danija), „Pirosmani“ (Sankt Peterburgas, Rusija), „C/Bruerberg“ (Norvegija), „Josefinstrid“ (Švedija) ir „Ivana Helsinki“ (Suomija). Prie svečių prisijungs praėjusių metų „Injekcijos“ nugalėtojas Hansas Schwarzas (Estija).

Iš viso per tris festivalio dienas bus parodyta 21 kolekcija.

Skandinaviškos estetikos invazija

Šiemet „Mados infekcija“ pirmą kartą Lietuvoje pristatys Šiaurės ministrų tarybos biuro inicijuotą programą „Nordic Look“. Ši programa siekia supažindinti su Šiaurės šalių dizainu ir inovacijomis. „Nordic Look“ projektai jau vyko Sankt Peterburge, Taline ir Rygoje. Skandinaviška estetika pasižyminčias kolekcijas pristatys į festivalį atvykstantys užsienio dizaineriai.

„Šiaurės šalių mada ir dizainas šiuo metu visame pasaulyje susilaukia itin didelio susidomėjimo. Nenuostabu, kad ir mūsų dizainerių žvilgsniai vis dažniau krypsta į Skandinaviją. „Mados infekcija“ bus gera proga pasižiūrėti, kaip lietuviška mada atrodo šiaurietiško dizaino kontekste“, – sako festivalio idėjos autorė, dizainerė Sandra Straukaitė.

Skandinavijos dizainerių kuriami drabužiai pasižymi minimalistine estetika ir itin aukšta kokybe. Šias drabužių savybes itin akcentuoja „Jean//Phillip“ mados namų dizaineris Jeanas Phillipas, kreipiantis didelį dėmesį į mažas drabužių detales. Tarsi antrindama jam, Josefin Strid iš Švedijos deklaruoja kurianti drabužius taip, kad jie būtų nešiojami kuo daugiau sezonų. Minimalistinė estetika persmelkia šių abiejų dizainerių kolekcijas nuo naudojamų medžiagų, kirpimo ir siuvimo technikos iki drabužių siluetų.

„C/Bruerberg“ dizainerę Camillą Bruerberg ir „Ivana Helsinki“ vadovę Paolą Ivaną Suhonen vienija bendra aistra mezginiams, jų santykiui su dėvėtojo kūnu. „C/Bruerberg“ stori, šviesių atspalvių, nostalgija alsuojantys drabužiai vyrams meta iššūkį pačiai vyriškumo sampratai. „Ivana Helsinki“ mezginiai moterims ir kiti dizaino gaminiai turi skambų gerbėjų ratą – jais žavisi manekenė Helena Christensen, aktorė Juliette Lewis, dainininkė Beth Ditto ir kt.

„Pirosmani“ mados namų dizainerė Jevgenija Malygina pasižymi įdomiais meniniais eksperimentais, nepaisančiais nusistovėjusių taisyklių. Tradicinį kolekcijos pristatymą ji paverčia mados performansu, o modelius – meno objektais. Tuo pačiu jos kūryboje galima užčiuopti šiaurietiško minimalizmo pėdsakus, ypač spalvų paletėje: dizainerė ketina pristatyti kolekciją, kurioje dominuoja juoda spalva.

„Vyrišką“ festivalį fiksuos „Fashion TV“

„Mados infekcijos“ organizatoriai šiemet turi ypatingą progą pasidžiaugti augančiu festivalio populiarumu. Pirmą kartą specialiai į „Mados infekciją“ atvyksta madai skirto kanalo „Fashion TV“ atstovai, kurie fiksuos visas renginio akimirkas. Į festivalio programą taip pat įtrauktas „Fashion TV“ kolekcijos „I Love Fashion“ pristatymas.

„Prieš dešimt metų su Sandra pasvajodavome apie tai, kaip būtų smagu sulaukti „Fashion TV“ dėmesio. Taip ilgai rengiame festivalį, kad šią svajonę pamiršome. Buvo labai netikėta, kai patys kanalo atstovai mus susirado ir pareiškė norą atvykti. Tai išties svarbu „Mados infekcijai“ ir visiems joje dalyvaujantiems dizaineriams, kurių darbus galės išvysti daugybė žiūrovų visame pasaulyje“, – sako „Mados infekcijos“ prodiuserė Renata Mikailionytė.

„Įdomus sutapimas yra tai, kad moterų mylimas kanalas atvyksta į „Mados infekciją“, kurią drąsiai galime vadinti vyriška. Beveik pusė kolekcijų, kurios bus parodytos šioje „Mados infekcijoje“, yra skirtos vyrams. Labai tuo džiaugiuosi, nes dabar vyriška mada yra labai inovatyvi ir konkuruojanti su moterų“, – teigia Sandra Straukaitė.

Kiti festivalio renginiai

Kovą iki „Mados infekcijos“ įvyks dar du didelio dėmesio sulaukiantys festivalio renginiai.

Kovo 10 dieną prekybos ir laisvalaikio centre „Panorama“ įvyks vieša modelių atranka „Infekcijos kastingas“. Kaip jau tapo įprasta, jame kviečiami dalyvauti ir profesionalūs modeliai, ir žingsniavimo podiumu patirties neturintys jaunuoliai. „Infekcijos kastingas“ yra didžiausia modelių atranka Lietuvoje, kuriome dalyvauja keli šimtai modelių.

Taip pat „Panoramoje“ vykstanti „Grožio infekcija“ šiemet pirmą kartą išsiplės iki dviejų dienų renginio. Dar gausesnis „Mados infekcijos“ užkulisiuose dirbantis profesionalų būrys teiks nemokamas makiažo ir stiliaus konsultacijas, bus pristatomos „Injekcijos“ nugalėtojų kolekcijos, veiks fotografijos studija. „Grožio infekcija“ šurmuliuos kovo 16-17 d.

Man patikoNeblogaiMan nepatiko